Koordynator ds. dostępności
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Dziennym Domu Senior+ w Dębnie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez DDS+ w Dębnie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez DDS+ w Dębnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności jednostki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Dziennym Domu Senior+ w Dębnie Małgorzata Zagórska – kierownik Dziennego Domu Senior+ w Dębnie, tel. 798 680 809, e-mail: sdsdebno@wp.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Zagórska Data wytworzenia:
23 lip 2021
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Zagórska Data publikacji:
23 lip 2021, godz. 12:19
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Zagórska Data aktualizacji:
23 lip 2021, godz. 12:19